Wednesday, July 11, 2007


يا جماعة صاحب بالين كداب ...... و أنا عامل مدونة - الحمد لله - ناجحة جدا و حبايبى فيها كتير -وصلوا تقريبا أربعين ألف لما كتبت البوست ده



كنت فاكر أنى أقدر أعمل مدونتين بحيث أنشر موضوعاتى هنا وهناك فى نفس الوقت بس مقدرتش وكسلت جامد و الصراحة أنا بقية مرتبط عاطفيا بالمدونة الأولى ليا على مكتوب و مقدرش اسيبها



فعلشان كدة تدويناتى كلها حتبقى هناك ... و المدونة دى حتبقى بس علشان لو حد مانع التعليقات من برة بلوجر أقدر اعلق عنده



و على فكرة موضوع منع التعليقات ده مستفز قوى لأن فيه تعليقات مهمة جدا ممكن تيجى من واحد مش عنده مدونة خالص و مش معقولة أجبره أنه يعمل مدونة عشان يعرف يعلق


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



عمووووووما اللى يلاقى لينك لهنا ياريت ييجى يزورنى على






مدونتى الأصلية الحبوبة

5 comments:

KuTuKa said...

thank you
kutuka

Anonymous said...

يا عم بدوي انتا مش محتاج تعمل مدونة على بلوجسبوت عشان تعلق فيه, كفاية حساب فاضي
يعني أنا عامل مدونة في مكتوب ؟ هو كفاية حسابي من عشر سنين بتاع الميل اللي مش بستخدمه أصلاً
بس هي حقيقة حاجة غلسة فعلاً منع التعليقات من بره حاجة معينة, بس هي ممكن تبقى مفيدة لو بتحاول تعرف حد معين بييجي يغلس بأسامي عجيبة

بعدين قوللي بقى, تقصد ايه بصاحب بالين كذاب ؟

Unknown said...

ماخلاص يا عم يا اللى مش حتقول لى انت مين ... خلاص نقلنا هنا واللى كان كان

Anonymous said...

انا من مؤيدي التصوير و أضن ان دي من تصويرك و لكن من كاميرتي !! ؟

سامح أبوالدهب

Unknown said...

لا يا خويا دى من موبايل الزعيم هانى ههههه ... على فكرة يا سامححححح
أنا ناوى ان شاء الله أجيب كاميرا و عاوزك تبقى تيجى معايا عشان انقى حاجة عدلة