Sunday, July 19, 2009

محاولة اعتذار


أنا زى أى انسان بغلط
و كل بنى آدم خطاء

لكن ربنا بلانى بعقلية نقدية بنت كلب بتخلينى أحاسب نفسى طول الوقت على أخطائى
بحاول أطبق مبدأ : حاسبوا أنفسكم قبل أن تحاسبوا

أنا بقالى على الفيس بوك أكتر من سنتين .. كنت كل يوم بدخل فى أكتر من نقاش على أكتر من موضوع و أنا أصلا شخصية انفعالية مش بعمل حاجة غير لو مصدقها اوى عشان كدة فى الكام سنة دول انفعلت على ناس كتير و غلطت فى ناس كتير فيهم ناس فعلا ممكن يكونوا أحسن منى

يمكن فى كل مرة كنت بنفعل كان بيبقى ليا مبرر .. لكن أنا دلوقتى مش بدور على مبررات لأى غلطة عملتها .. أنا بس عاوز الناس اللى غلطت فيها تسامحنى و بس

صحيح مش ناوى أرجع صاحب لحد خسرت صداقته تانى و فيه ناس عارف أن وجهة نظرى فيهم لازالت صحيحة لكن أنا بعتذر عن الأسلوب و التجاوز فى حقهم

أكيد الاعتذار مش حيرفع الغلط ... بس أهو أدينى بحاول أريح ضميرى و خلاص

***********

أحمد شوشة ... مش فاكر لو كنت شتمته ولا لأ .. بس عموما أنا آسف لو كان ده حصل
ايمان ايزادورا .. متأسف انى وصفتها وصف غير لائق
مصرى فى فرنسا .. أتمنى يسامحنى على كل الكلام اللى قلته عليه
اسماعيل النجار .. غلطت فيه كتير اوى
وليد كريم .. ليك الحق تماما تختار توجهك زى ما انت عاوز من غير وصاية من أى حد
أحمد حسين المغربى ... صعب عليا أقول كدة بس أنت المثال الحى على نظرية أصغر منك بيوم يعرف عنك بسنة و بكرة تتعلم أكتر و أكتر
محمد زكى الشيمى .. آسف أن العلاقة بيننا اتدهورت بالشكل ده

No comments: