Saturday, September 2, 2006

ايه يا عم انت وهو ؟


فيه مجموعة من المتآمرين والحاقدين من أصحابى لقيتهم دخلوا المدونة و قروها و بعدين مكتبوش أى تعليق لا حلوة تسلم ايدك يا أحمد و لا ايه الزفت اللى انت عامله ده ولا حاجة أبدا.
 بس فالحين لما أكلمهم فى التليفون ولا أقابلهم هانى الخياط يقولى مش عارف جهازه مهنج و اسلام يقولى أصل أنا عندى ملاحظات بس مرضيتش أكتبها لحسن تزعل و سامح كاتبلى تعليق خمس كلمات يا راجل بطل بخل و بحبح ايدك شوية و عمرو عاطف يقولى ييجى منك ييجى منك ايه هو أنا مقدم فى ستارزأكاديمى ؟ … أنا بحذرهم أنا عارفهم واحد واحد ومش حسيبهم غير لما يكتبولى رأيهم أحمد راجى و محمد عيد و كل الناس دى اللى عارفنى من قريب مفروض يكتبوا رأيهم بصراحة - مش بصراحة أوى يعنى - عشان المعجبين والمعجبات يعرفونى على حقيقتى ماأنا مهما حكتب عن نفسى مش حيبقى زى شريف ناجى أو شريف فاهد أو محمد سعد " لأ مش اللمبى ده واحد تانى " .
أقولك أنت وهو سيبكو من الناس أكتبولى رأيكم فيا عشان أنا عارف لما الواحد بيقول لحد رأيه فى وشه مش زى برضه لما يكتبه و هو بعيد (( هل أنت من المؤيدين ليييييييى  أم لا سمح الله من المعارضين ؟؟؟ )) و بعدين اللى مش حيكتب رأيه من صحابى هو حر حرزعه موضوع معارضة و أروح كاتب تعليق باسمه يوديه قهوة المصريين اللى ورا الشمس وخلى بالكو الديمقراطية لها أنيـــاب
صحابى

No comments: